April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۱۲۴
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
0
دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و لبنان گلی را در پی نداشت تا هر دو تیم در دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر بدون برد باقی بمانند.
تساوی عراق و لبنان به نفع ایران
تیم‌های عراق و لبنان از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) به وقت تهران در چارچوب هفته سوم دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی بدون گل حاصل شد.

لبنان در ابتدای بازی نمایش بهتری داشت و صاحب یکی دو موقعیت هم شد، اما در ادامه عراق به جریان بازی احاطه پیدا کرد. با این وجود نتیجه‌ای حاصل نشد و نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید.

شاگردان دیک ادووکات برای رسیدن به اولین برد در نیمه دوم به فشار خود اضافه و حتی به گل هم دست پیدا کردند، ولی این گل به دلیل قرار داشتن بازیکن عراق در موقعیت افساید مردود اعلام شد.

در پایان مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید تا امتیازات تقسیم شود. با این نتیجه هر دو تیم همچنان در حسرت برد باقی ماندند. هیچکدام از دو تیم هنوز موفق به زدن گل نشده‌اند، اما عراق به خاطر تفاضل گل ضعیف‌تر در قعر جدول باقی ماند و لبنان در جایگاه پنجم ایستاد. هر دو تیم ۲ امتیازی هستند.

در آخرین دیدار هفته سوم گروه نخست ایران از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امشب در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف امارات می‌رود. پیش از این کره با نتیجه دو بر یک میهمان خود سوریه را شکست داد.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: