کد خبر: ۳۶۱۱۵۵
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
0
معاون مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه د رحال حاضر تردد وسایل نقلیه در محور کندوان در مسیر شمال به جنوب ممنوع است، از ممنوعیت تردد خودرو در مسیر جنوب به شمال در آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.
آزادراه تهران ـ شمال و کندوان یک طرفه شد/ترافیک سنگین در هراز و آزادراه رشت ـ قزوین
مهدی مخبری با اشاره به یکطرفه شدن محور کندوان بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب این جاده حدفاصل دوآب و هزار چم و محدوده‌های، ولی آباد و سیاه‌بیشه داریم و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال این محور ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال، مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه گفت: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محور هراز حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده‌های امامزاده شاه‌زید، بایجان، شاهان‌دشت و آبسک، ترافیک سنگین است.

مخبری همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه رشت ـ قزوین محدوده‌ةای رودبار و پارک جنگلی سراوان خبر داد.

وی با اشاره به بارش باران در برخی محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، سمنان و گلستان افزود: در حال حاضر در محور فیروزکوه بارش باران داریم.

* ثبت بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ در شبانه روز گذشته

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بر اساس اطلاعات ۲۳۳۲ دستگاه ترددشمار جاده‌ای، تردد نسبت به ۲۴ ساعت قبل تغییر چندانی نداشته است. در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: