April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۴۶۳
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
0
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از ستاد مرکزی بانک دی در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید مطابق قانون پیش برود، افزود: مجموعه‌های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لازم است خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران باشیم.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانند، گفت: احترام به مراجعان و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی است، اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضرورت گسترش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: گسترش خدمات الکترونیک و شفافیت همه‌جانبه، نیازمند اصلاح فرایند‌ها است.

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از دستاورد‌های این بانک پرداخت و گفت: مهم‌ترین اقدامات مدیران بانک دی در دوره اخیر، کاهش زیان انباشته، افزایش سرمایه بانک، بهبود نسبت تسهیلات و مطالبات غیرجاری، مدیریت نقدینگی و منابع بانک، حمایت از سهام بانک، فروش سرمایه‌گذاری و املاک تملیکی مازاد و توسعه امور بین‌الملل و بانکداری الکترونیک بوده است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای گسترش ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به تشریح برنامه‌های اجراشده و در دست اقدام پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی حدود ۳۶۰ میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکی و بیمه و کارگزاری به جامعه هدف، از مهم‌ترین این اقدامات بود که تاکنون ۷۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال تأسیس است.

در این جلسه از قابلیت جدید اپلیکیشن بانک دی با عنوان «دی‌جت» در زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به خانواده معظم شاهد و ایثارگران نیز رونمایی شد.

پیش از این امکان افتتاح حساب آنلاین، احراز هویت غیرحضوری و صدور کارت بدون حضور در شعب برای مشتریان بانک دی در دی‌جت فراهم شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: