کد خبر: ۳۶۱۴۶۶
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
0
سواستفاده از فرمان رهبر انقلاب در روز روشن توسط پدیده جدید صنعت در راه انحصار داخلی، باعث تعجب مردم شد.
سواستفاده از فرمان رهبر انقلاب در روز روشن
اعضای انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در روز روشن محتوای دستور اخیر رهبر معظم انقلاب را درباره ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای تغییر دادند.

اعضای انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در نامه‌ای نوشتند که:

پیرو رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در جهت فراهم سازی زمینه‌های حداکثری رشد و پیشرفت کمی و کیفی فعالان صنعت لوازم خانگی در خصوص ممنوعیت واردات محصولات این صنعت، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل ملی این بخش با ۲۵۰ عضو فعال و ۴ دهه نقش آفرینی در صنعت و اقتصاد ملی از حسن عنایت و تدبیر رهبر انقلاب قدردانی می‌کند. انجمن صنایع لوازم خانگی ایران آمادگی همه جانبه خود را جهت همسویی و همراهی با دستور رهبر انقلاب به عنوان عاملی کلیدی جهت شکوفایی صنعت لوازم خانگی و برداشتن موانع هر گونه انحصارگرایی داخلی و خارجی اعلام می‌کند.

این نامه در حالی ادعای ممنوعیت واردات لوازن خانگی خارجی شده است که دستور رهبر معظم انقلاب محصولات کره‌ای را شامل می‌شد که البته همین الان هم قطعات آن‌ها وارد کشور شده و با اسم‌های دیگری شبیه با سامسونگ و ال جی تولید می‌شود!

در این نامه به شکل مضحکی برداشتن موانع هرگونه انحصارگرایی داخلی و خارجی مورد تاکید واقع شده است، درحالیکه جلوگیری از ورادات به طور مطلق؛ عینا به انحصارگرایی ختم خواهد شد. ضمن اینکه وضع موانع غیرتعرفه‌ای مانند ممنوعیت ورود هرگونه لوازم خانگی خارجی، برخلاف نص صریح قانون برنامه ششم ابلاغی رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

کارشناسان تاکید دارند که این انحصارگرایی به نتیجه‌ای متفاوت از عاقبت صنعت خودروسازی که پس از ۴۳ سال اعتبار کشور را زیر سوال برده و مردم را به ستوه آورده است منجر نخواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: