April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۴۶۷
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
0
امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی روزدارو، صنایع شیمیایی سینا و ایران مرینوس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
کدام سهامداران بورسی امروز سود کردند؟ (۱۹ مهر)
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد یک هزار و ۸۶۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۷هزار و ۴۸۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۲۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۴۶میلیارد تومان در بیش از ۵۵۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی روزدارو، صنایع شیمیایی سینا و ایران مرینوس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی سعدی، سرمایه‌گذاری استان کردستان و کابل البرز بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۷۴۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲۸هزار و ۶۶۶میلیارد تومان در ۴۱۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۳۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، کی بی سی و قند شیروان قوچان و بجنورد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: