کد خبر: ۳۶۱۵۷۷
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
0
مدیر عامل بانک آمریکایی "جی‌پی‌مورگان" طی اظهاراتی اعلام کرد که ارز‌های رمزپایه تحت نظارت قرار خواهند گرفت چرا که نگرانی در مورد استیبل کوین‌ها (ارز‌های دیجیتال باثبات) و طبقه دارایی‌ها در واشنگتن در حال افزایش است.
نقشه امریکا برای بازار ارز‌های دیجیتال
جیمی دیمون، مدیر عامل بانک آمریکایی "جی‌پی‌مورگان" JPMorgan طی اظهاراتی اعلام کرد که ارز‌های رمزپایه تحت نظارت قرار خواهند گرفت چرا که نگرانی در مورد استیبل کوین‌ها (ارز‌های دیجیتال باثبات) و طبقه دارایی‌ها در واشنگتن در حال افزایش است.

دیمون در جلسه عضویت سالانه مؤسسه بین‌المللی دارایی (IIF)، که امسال دوباره به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: بلاک چین  می‌تواند واقعی باشد، استیبل کوین‌ها می‌توانند واقعی باشند.

وی افزود: مهم نیست که هر کس در این اتاق چه فکری در باره آن می‌کند، یا این که هر آزادیخواهی و هر شخص دیگری چه فکری می‌کند،  دولت آن را تنظیم می‌کند.

شبکه خبری بلومبرگ طی ماه جاری میلادی گزارش داد که تلاش وزارت خزانه داری برای نظارت بر استیبل کوین‌ها در راستای اعمال مقررات در مورد آن‌ها مانند بانک‌ها است.

دیمون نظرات قدیمی خود را در مورد بیت کوین تکرار کرد، اما بین نظر شخصی خود و نحوه برخورد بانک JPMorgan با این ارز دیجیتال، تفاوت قائل شد.

دیمون گفت: من شخصا فکر می‌کنم بیت کوین بی ارزش است. مشتریان ما بزرگسال هستند، آن‌ها مخالف هستند؛ این چیزی است که بازار‌ها را ایجاد می‌کند بنابراین اگر بخواهند برای خرید بیت کوین دسترسی داشته باشند، ما نمی‌توانیم آن را محصور کنیم، اما می‌توانیم به آن‌ها دسترسی مشروع و تا حد امکان پاک دهیم.

گردهمایی یک هفته‌ای مؤسسه بین‌المللی دارایی روز دوشنبه با حضور رهبران امور مالی از جمله جیمی دیمون و جس استلی، رئیس بانک بارکلیز آغاز شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: