April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۵۸۷
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
0
در پایان مهلت قانونی نام نویسی از کاندیدای فدراسیون تیراندازی ۱۲ نفر ثبت نام کردند.
نام نویسی انتخابات فدراسیون تیراندازی از ۶ مهر آغاز و امروز ۲۰ مهر به پایان رسید که در نهایت ۱۲ داوطلب برای تصدی ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.


علی دادگر، ابراهیم برخورداری، داوود کرمی، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، حسین زکی‌زاده، میر ابوطالبی، ابوالحسنی، حبیب مقصودی، محمدی دوست، رضا ملک محمدی و محمد سالارنیا برای احراز پست ریاست فدراسیون تیراندازی ثبت نام کرده‌اند.


مهلت ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی ۲۱ تیر به اتمام رسید و چند روز بعد وزارت ورزش و جوانان او را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.


البته پیش از این ثبت نام از کاندیدا‌های این فدراسیون در موعد قانونی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) انجام شده بود و ۷ کاندیدا به نام‌های کمال پیمبری، کبری غیاثی، حبیب مقصودی، حسین زکی زاده، بهزاد ملکی، داوود کرمی و علی دادگر برای این پست ثبت نام کرده بودند که با ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی آن ثبت‌نام‌ها لغو شد.


اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده بعد مراحل قانونی و پس از بررسی توسط وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: