کد خبر: ۳۶۱۶۴۳
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
0
مرکز آموزشی درمانی الزهرای اصفهان از اقدام شعبه «مطهری اصفهان» بانک آینده در خصوص ارائه تسهیلات با شرایط آسان به کادر درمان، در قالب طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.
حمایت از کادر درمان بیمارستان الزهرا اصفهان در طرح فرشتگان سلامت
در این پیام تقدیر از نظام بانکی، به‌عنوان “یکی از اصلی‌ترین محور‌های توسعه یاد شده که اگر همه ظرفیت‌های آن به فعلیت برسد، گام‌های محکم‌تر و بلندتری در مسیر توسعه کشور، برداشته خواهد شد. ”

رضوانی، مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی الزهرای اصفهان هم چنین از “تلاش‌های مجدانه بانک آینده در اعطای وام به کارکنان خط‌مقدم مبارزه با ویروس کرونا در مرکز آموزشی درمانی الزهرا، صمیمانه و خالصانه قدردانی نموده و از درگاه احدیت خیر دنیا و آخرت را برای این بانک، مسألت داشت. ”

شعبه «مطهری اصفهان»، طی بازه‌زمانی سه‌ماهه موفق به ارائه تعداد ۹۵۰ فقره تسهیلات «حمایت از فرشتگان سلامت» در استان اصفهان شد که از این تعداد، ۶۵۰ فقره به بیمارستان الزهرا، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز درمان کرونا در این استان، اختصاص یافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: