April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۹۳۲
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
0
اطلاعات در ۲۴ مهر ۱۳۹۱ انتقادات حسن روحانی رئیس وقت مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به سیاست‌های ارزی دولت محمود احمدی‌نژاد را پوشش داد.
روحانی: مردم دلار نمی‌خواهند بلکه صداقت می‌خواهند!
حسن روحانی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش «برند برتر، کیفیت برتر» با اشاره به شرایط اقتصادی اظهار کرد: اگر مردم بدانند و مطمئن باشند که مسوولان‌شان شرایط را درک می‌کنند و دلسوزند و به‌دنبال راه‌حل برای مشکلات هستند، از معضلات فعلی عبور می‌کنیم به شرط آنکه به آینده امید داشته باشیم.

وی ادامه داد: دوران شعارگویی و درشت‌گویی گذشته است و مردم از بس حرف شنیده‌اند خسته شده‌اند. مردم از آن‌هایی که آمار‌های دقیق نداده یا همه حرف‌ها را نمی‌زنند و نیمی را پنهان می‌کنند خسته شده‌اند. مردم دلار نمی‌خواهند، بلکه صداقت و برنامه‌ریزی دوراندیشانه می‌خواهند.

روحانی در حاشیه این همایش در پاسخ به سوالی که آیا با سخت‌تر شدن شرایط و فضای مذاکراتی امکان حل و فصل مساله به طور مسالمت‌آمیز وجود دارد؟ گفت: ایران قدم‌های خوبی را برداشته است و آن‌ها باید پاسخ مثبت دهند صحبت‌هایی که مسوولان مذاکراتی مطرح می‌کنند یا سخنگوی وزارت خارجه به آن اشاره کرده است پیشنهاد‌های خوبی هستند، یعنی راه‌هایی برای مذاکره و حل و فصل مساله وجود دارد، اما غرب باید در برابر این فضای به‌وجودآمده واکنش مثبت و مناسب از خود نشان دهد. فکر نکنند با فشار و تهدید مساله هسته‌ای حل می‌شود. آن‌ها تاکنون بیشترین بها را به تهدید و فشار داده‌اند، اما باید بهای اصلی را به مذاکره دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: