کد خبر: ۳۶۱۹۴۵
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
0
آقا محمدی تاکید کرد: به عقیده من در درجه اول شهرداری تهران باید برای استفاده از ظرفیت‌های شهر نمایشگاهی آفتاب اصول جدیدی را تعریف کند.
شهر آفتاب، کشتی نجات اصناف
هفته گذشته اولین نمایشگاه زنجیره پوشاک با حضور مقامات و فعالان این صنف در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح شد و بالاخره زمینه تعامل فعالان صنف پوشاک کشور در بستر برگزاری یک رویداد فراهم شد. علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از این نمایشگاه پاسخگوی سوالات خبرنگار گسترش نیوز بوده که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آقامحمدی در بازدید از نمایشگاه پوشاک که روز سه شنبه هفته گذشته در محل نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد، با تاکید بر اینکه مسئولان حتما باید از سایت نمایشگاهی آفتاب حمایت کنند، اظهار داشت: به عقیده من در درجه اول شهرداری تهران باید برای استفاده از ظرفیت‌های این شهر نمایشگاهی اصول جدیدی را تعریف کند. شهرداری می‌تواند همه فعالان نمایشگاهی و صنایع مرتبط با رویداد‌ها را در این مکان کرد یکدیگر جمع کند و سود خود را از حاشیه نمایشگاه کسب کند. لازم به ذکر است که در تمام دنیا این روش مرسوم است.
وی افزود: من امیدوارم با روی کار آمدن آقای زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران روش‌های جدیدی برای استفاده از ظرفیت‌های شهر نمایشگاهی آفتاب در نظر بگیرد.

نماینده ویژه رهبری در امور اقتصادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با یادآوری دوباره حمایت از مستضعفان اظهار داشت: اصناف کشور مهم‌ترین گروهی هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند؛ شهر نمایشگاهی آفتاب می‌تواند بستر مناسبی برای حمایت از اصناف ضرر دیده از کرونا باشد. صنف پوشاک نیز باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرد؛ چرا که واردات و قاچاق وضعیت وخیمی را برای فعالان این صنف به وجود آورده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: