کد خبر: ۳۶۲۰۲۸
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
0
سخنگوی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی پذیرش در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ این هفته اعلام می‌شود.
زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰
به گزارش مشرق، فاطمه زرین آمیزی، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان بندی که پیش از این اعلام شده نتایج نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در هفته آخر مهرماه ۱۴۰۰ (هفته جاری) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

تعداد ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و پس از فرصت چند باره تعداد ۲۱۵ هزار و ۷۸۳ نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند. ظرفیت پذیرش در تمامی دوره‌های مورد پذیرش بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ۱۳۶ هزار و ۶۹۱ نفر است.

گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی (لیسانس) با رعایت دیگر ضوابط مربوط انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: