April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۲۳۸
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تکریم خانواده شهدا را از وظایف اصلی و اولویت‌های خود می‌دانیم و از اولین روزهای کار در سازمان تأمین اجتماعی در محضر خانواده شهدا و ایثارگران بوده‌ایم.
تکریم ایثارگران و خانواده شهدا را از وظایف اصلی و اولویت‌های خود می‌دانیم
به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نسبت به این عزیزان تا حد توان و اختیارات، تکالیف خود را انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم. از تمامی اختیارات خود برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد تا کار‌ها انجام شود و مطالبات عزیزان محقق شود.

وی افزود: باید وظیفه خود را نسبت به جامعه عزیز ایثارگران انجام دهیم و موضوع مهمتر الگوبرداری از ایثارگران در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است که باید همواره مورد توجه مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: ایثارگران تکلیف خود را در قبال جامعه و نظام اسلامی به بهترین وجه انجام داده و در ایثار و مقاومت و از جان گذشتگی خود به بهترین نحو عمل کرده اند. همه ما باید این الگو و فرهنگ را مورد توجه قرار دهیم و اگر تحولی در سازمان تأمین اجتماعی قرار است اتفاق افتد، بهترین الگوی ما ایثارگران عزیز هستند.

موسوی الگو برداری و ترویج فرهنگ ایثار را ازمهمترین نیاز‌های امروز کشور و سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه باید بسیار کار کنیم و هر جا توانستیم مصادیق این فرهنگ را شناسایی کنیم و این فرهنگ که الگوی کارآمدی و تحول گرایی است را به بهترین وجه در جامعه ترویج کنیم.

وی رسیدگی به مسائل ایثارگران و خانواده معظم شهدای سازمان تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بهتر است سازوکاری برای رسیدگی به مسائل ایثارگران فراهم شود و این عزیزان همواره بتوانند مسائل خود را پیگیری کنند.

گزارش تصویری دیدار سرپرست سازمان تامین اجتماعی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: