April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۳۵۰
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
0
مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش نرخ دلار در آخرین روز کاری مهر ماه طی معاملات این بازار خبر داد.
کاهش دلار در آخرین روز کاری مهرماه
مهدی گوهررستمی گزارشی از نرخ ارز‌های این بازار در آخرین روز معاملاتی مهرماه ارائه کرد که بر این اساس میانگین وزنی نرخ دلار با ۰.۰۱ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل، ۲۶ هزار و ۴۷۹ تومان بود.

وی گفت: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۳۸۵ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۸۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۴۷۹ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۰۱ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اظهار داشت: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۶۵۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه، ۳۰ هزار و ۶۶۰ تومان بوده است.

گوهررستمی ادامه داد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه ۲۹ مهرماه اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۸۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۲۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۶۲۹ تومان و ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد. همچنین حجم معاملات نقدی دلار و یورو در این روز به ترتیب ۶ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۲۰۰ دلار و ۸۵۸ هزار یورو بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: