April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۳۹۸
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
0
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک بیمارستان محدوده انقلاب خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم یا تلفات جانی به همراه نداشته است.
وقوع حریق در یک بیمارستان محدوده انقلاب
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق در یک بیمارستان در محدوده انقلاب اظهار داشت: ساعت ۵:۳۱ صبح امروز وقوع حریق در خیابان انقلاب خیابان برادران مظفر جنوبی از طریق سامانه ۱۲۵ به نیرو‌های آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های سه ایستگاه آتش نشانی همراه با خودرو‌های پشتیبانی و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه یک ایستگاه آتش نشانی هم در فاصله چند صد متری این بیمارستان قرار داشت و نیرو‌های آتش‌نشانی در اسرع وقت به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای ۷ طبقه بوده و در حیاط این بیمارستان فضای تاسیساتی ایجاد شده بوده که طعمه حریق شده است، گفت:، ولی به دلیل شدت شعله‌های آتش، دود از طریق پنجره‌ها به داخل بخش‌های بیمارستان نفوذ کرده بود.

وی گفت: به دلیل پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی برای بیماران حاضر و بستری در بیمارستان برخی از بیماران که در خطر بودند به محل و بخش‌های امن‌تر منتقل شدند و تخلیه دود و همچنین اطفاء حریق در اسرع وقت انجام گرفت.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و یا تلفات جانی به همراه نداشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: