April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۴۵۹
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
0
محمود احمدی‌نژاد درباره سفرش به دبی گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد.
پاسخ تند احمدی نژاد به منتقدان سفرش به دبی
محمود احمدی نژاد، که سفرش به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰، جنجال برانگیز شده بود، با انتشار فیلمی، گزارشی درباره این سفر ارائه کرد.

او در بخشی از فیلم گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت‌ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت‌های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می‌روند و می‌خواهند با آن‌ها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد.

البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می‌شوند. معلوم است که شیطان از اینکه ملت‌ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می‌شود و می‌خواهد تخریب کند، شروع می‌کند به زدن حرف‌هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست.

چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می‌کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده‌تر پیام سفر قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: