April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۵۱۹
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
0
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تسویه و پرداخت همه مطالبات و حقوق معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.
حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه تسویه شد
 
عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امشب اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در راستای عمل به تعهدات و با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری مستمر، امروز حقوق شهریورماه به عنوان آخرین معوقات کارگران هفت تپه از سوی شرکت توسعه نیشکر پرداخت شد.

وی افزود: حقوق کارگران هفت تپه از امروز به روز شده‌است و حقوق مهرماه نیز بر اساس روال کاری شرکت توسعه نیشکر و همزمان با بقیه واحدها، در هفته اول آبان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، امروز و پیش از اعلام این خبر، در راستای بررسی ارتقای کمی و کیفی محصول، از مزارع شرکت نیشکر هفت‌تپه بازدید کرده بود.

پنج روز پیش نیز ناصری از پرداخت حقوق معوقه تیر و مرداد کارگران این شرکت خبر داده بود.

پیش از این و در ۱۸ مهر ماه سال جاری، طبق تصمیم دولت و قوه قضائیه، مدیریت شرکت کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: