April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۵۶۷
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
0
رییسی گفت: سیاست خارجی کشور تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان است. اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم. ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم، اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.
اقتصاد کشور را به مذاکره گره نمی‌زنیم
رییس جمهور در سخنانی پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: پیامبر اکرم (ص) را بزرگترین نعمت و قله تحول برای بشریت است و امام تحول‌خواه ما نیز به تبعیت از رسول اکرم (ص) و با توکل به خدا و اتکاء به مردم قیام کرد و امروز نیز سند گام دوم انقلاب راهنمای تحول در همه بخش‌های کشور و پاسخ به نیاز مردم است.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود مساله کرونا و تأمین کالا‌های اساسی را دو دغدغه اصلی در آغاز کار دولت برشمرد و گفت: امروز با واکسیناسیون گسترده گام بزرگی در صیانت از سلامت مردم برداشته شده و با تأمین کالا‌های اساسی نگرانی‌ها در این زمینه رفع شده است.

رییس جمهور، سیاست خارجی کشور را تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان بیان کرد و با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم، اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: