کد خبر: ۳۶۲۵۷۸
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
0
به گفته یکی از تحلیلگران، بیت‌کوین پس از دستیابی به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی کانال ۶۷هزار دلاری، حتی اگر مجددا افت قابل توجهی را تجربه کند، به احتمال زیاد روند صعودی خود را از دست نخواهد داد.
بیت کوین در مدار صعودی باقی می‌ماند؟
یکی از تحلیلگران بازار رمزارز پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین هنوز فضای زیادی برای روند صعودی دارد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حتی با احتمال سقوط بیت‌کوین تا کانال ۵۰هزار دلاری، این رمزارز پس از شکستن بالاترین رکورد تاریخی خود، به طور کلی می‌تواند فرضیه صعودی را نقض نکند.

پلتفرم معاملات ارز‌های دیجیتال Decentrader، در آخرین بررسی‌های خود اظهار کرد که بیت‌کوین پس از صعود به کانال ۶۷هزار دلاری و بازگشت از آن، دلیلی برای روند نزولی قیمت این رمزارز وجود ندارد.

هیچ مدرک قابل توجهی برای آزمایش مجدد کانال ۵۰هزار دلاری وجود ندارد

پس از اینکه بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در شش ماه اخیر صعود کرد، با اصلاح ۱۰درصد از این سود تنها در یک روز، نگرانی‌ها افزایش یافت.

پس از دو افت به زیر کانال ۶۰هزار دلاری، تحلیلگران همچنان به خوش‌بینی‌های قبلی خود برای هفته‌ها و ماه‌های آتی پایبند بودند.

فیلبفیلب (Filbfilb) از شرکت دیسنتریدر اظهار کرد: "ما چندین هفته است که الگو‌های فراکتال بیت‌کوین را دنبال می‌کنیم، که اگر ادامه پیدا کرده و این روند حرکتی را حفظ کند، توقف اصلی بعدی بالاتر برای این رمزارز کانال ۷۲هزار دلاری خواهد بود و بعد از آن هدف ۸۸هزار دلاری را دنبال خواهد کرد. این روند با فرضیه برخی از کارشناسان که بیت‌کوین به ۱۰۰هزار دلار نیز می‌رسد، مطابقت دارد. "

وی همچنین به تسهیل نرخ‌های تامین مالی، احتمال تصویب صندوق قابل معامله بیت‌کوین و حمایت‌های قوی خریداران، به عنوان دلایلی برای صعود بیشتر قیمت این رمزارز اشاره کرد.

در پایان هفته، که معمولا حجم معاملات بازار پایین است، ممکن است یک حرکت صعودی یا نزولی غافلگیرکننده ایجاد شود، اما با این حال، احتمال صعود به خط مقاومتی ۶۵هزار دلاری وجود دارد.

فیلبفیلب همچنین اذعان داشت که برای افت احتمالی قابل توجه قیمت بیت‌کوین آماده است که به این سادگی نیز نمی‌تواند دیدگاه صعودی وی را از بین ببرد.

وی افزود: "اگر تغییر قابل توجهی در ساختار ایجاد شود، کانال ۵۰هزار دلاری، منطقه مهمی برای ما خواهد بود. "

"اگر چه در حال حاضر شواهد قابل توجهی برای این موضوع وجود ندارد، در صورت وقوع، ما برای این شرایط نیز آماده هستیم. حتی اگر قیمت‌ها به این سطح بازگردد، نمی‌تواند فرضیه صعودی کلی ما را بشکند. "

همانند سایر یافته‌های اخیر، سطوح فیبوناچی همچنان نقش کلیدی را در ارزیابی نقاط احتمالی آینده در فاز صعودی یا نزولی دارد.

بیت‌کوین از نظر تاریخی، دارای اوج چرخه کلان در توالی فیبوناچی بوده که این بار مسیر را برای رسیدن به کانال ۳۰۰هزار دلاری باز می‌کند.

به طور مشابه، بدترین سناریو این است که روند نزولی، باعث سقوط این رمزارز به زیر کانال ۵۰هزار دلاری شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: