کد خبر: ۳۶۲۶۴۰
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
0
مرحله تولید آزمایشی وانت آریسان۲، در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد.
آغاز تولید آزمایشی آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان
مدیر پروژه تولید وانت آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان، از آغاز مرحله تولید آزمایشی ۳۰ دستگاه از این محصول از هفته اول آبان ماه خبر داد.

محمود شهابی مقدم گفت: جیگ ها، فیکسچر‌ها و گان‌ها، انجام تست مخرب و غیر مخرب، اندازه‌گیری دقیق سه بعدی و تطبیق ابعاد بدنه خودرو با نقشه اصلی در سالن بدنه‌سازی، آزمون رنگ‌پذیری خودرو و تنظیم ربات‌های پاشش برای رنگ‌آمیزی بدنه آریسان در سالن رنگ و در نهایت مونتاژپذیری قطعات و تولید نهایی خودرو در سالن مونتاژ از مهم‌ترین اقدامات مرحله تولید آزمایشی در سالن‌های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان است.

وی اظهار کرد: در تمام مراحل فرآیند تولید آزمایشی، علاوه بر رفع ایرادات احتمالی و تنظیم پارامتر‌های تجهیزات خطوط تولید، مسایل ارگونومی اپراتور‌ها که از اهمیت بسزایی برخوردار است مورد توجه قرار می‌گیرد و در صورت نیاز نسبت به اصلاح فرآیند‌های تولید اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان افزود: آخرین خودرو‌های تولیدی در این مرحله برای انجام آزمون‌های کیفی به مراجع ذی‌ربط تحویل و پس از اخذ مجوز‌های لازم، تولید انبوه آریسان۲ آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: