April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۶۵۲
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
0
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با پیگیری کمیسیون صنایع مجلس و اعلام سازمان حمایت از مصرف‌کننده تولیدکنندگان لوازم خانگی موظفند که قیمت‌ها را به حالت قبل بازگردانند و البته تعدادی از آن‌ها این کار را کرده‌اند.
خبر خوش عضو کمیسیون صنایع مجلس درباره گرانی لوازم خانگی
علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی به دنبال ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای گفت: با پیگیری‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان بنا شد تا قیمت لوازم خانگی به حالت قبل بازگردد.

وی افزود: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها را به حالت قبل بازگردانده‌اند و مابقی نیز باید این بازگشت قیمت‌ها به حالت قبل را اجرایی کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار کرد: دلیلی ندارد که تولیدکنندگان لوازم خانگی ما بخواهند قیمت‌ها را افزایش دهند این افزایش قیمت هیچ توجیهی ندارد.

جدی خاطرنشان کرد: با ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی فرصت خوبی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی در داخل فراهم شد تا بتوانند از نظر کمی و کیفی تولیدات خود را ارتقا دهند و آن‌ها نیز باید قدر این فرصت را بدانند.

وی افزود: اگر تولیدکنندگان لوازم خانگی کیفیت کالاهایشان را افزایش دهند و بتوانند با حداقل قیمت کالاهایشان را عرضه کنند، فرصتی برای خود آن‌هاست؛ چراکه زمینه برای محصولاتشان به کشور‌های خارجی فراهم می‌شود و اگر از این فرصت استفاده نکنند و بخواهند کالا‌های بی‌کیفیت و با قیمت بالا به مردم عرضه کنند بعد که فضا باز شد هیچ کس دیگر رغبتی به خرید محصول شرکت ایرانی نخواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: