کد خبر: ۳۶۲۶۷۸
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
0
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل کشور جوانانی داریم که میتوانند متناسب با سیاست و تفکر خودمان ارز دیجیتال ایجاد کنند که باید از این سرمایه‌ها استفاده کنیم.
توان استخراج ارز دیجیتال ایرانی را داریم

بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز با بیان اینکه ارز‌های دیجیتال یک فرصتی بود که باید زودتر به آن میپرداختیم افزود: یکی از اصلی‌ترین مسائل جدی در حوزه اقتصادی کشور کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم است که باید راهی برای برون رفت از این شرایط فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ما در داخل کشور جوانانی داریم که میتوانند متناسب با سیاست و تفکر خودمان ارز دیجیتال ایجاد کنند که باید از این سرمایه‌ها استفاده کنیم.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: کشور ما که تحت فشار‌های اقتصادی از سوی دنیا بود باید از این فرصت برای دور زدن تحریم‌ها استفاده میکرد، زیرا ما جوانان و نخبگانی داریم که با استعداد‌های درخشان شان میتوانند در ابداع و ایجاد این روش و اندیشه کشور را کمک کنند.

وی افزود: یکی از راه‌های تقویت پول ملی، کاهش نیاز به دلار و ارز‌های رایج است و به نظر می‌رسد اقتصاد ایران زمانی می‌تواند در مقابل این ارز‌ها خودنمایی کند که بتواند از راه‌های مختلف این نیاز را کم کند که یکی از این مسیر‌ها موضوع رمز ارز‌ها است.

محبی نجم آبادی با اشاره به ریسک پذیر بودن سرمایه گذاری در این رمزارز‌ها خاطرنشان کرد: قانون ساماندهی بازار رمزارز‌ها در کشور با هدف شفاف‌سازی اطلاعات، درآمدزایی مدیریت و نظارت بر گردش منابع مالی کشور و نیز کمک به ساماندهی صنعت استخراج رمزارز‌ها در داخل کشور با رویکرد استفاده از انرژی‌های پاک در مجلس در دست بررسی است و در صورت تصویب آن فضایی برای استفاده از این فرصت و ساماندهی بازار رمز ارز‌ها ایجاد خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: