کد خبر: ۳۶۲۷۱۹
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
0
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری می‌گوید: ۷ ماه از سال جاری گذشت، اما مجلس هیچ اقدامی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نکرده است.
بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار اقدام دولت و مجلس هستند
«علی ترکاشوند»، با اشاره به بدهی ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی، گفت: اگر مطالبات تامین اجتماعی پرداخت می‌شد هم اکنون چشم به دولت و مجلس نداشتیم و اوضاع بیمه‌شدگان و بازنشستگان به مراتب بهتر بود. عضو اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگر با اشاره به اظهارات یکی از فعالان جامعه کارگری مبنی بر اینکه بازنشستگان و کارگران به دلیل وخامت اوضاع مالی و اقتصادی به مشاغل کاذب و کار‌های دوم و سوم روی آورده‌اند، گفت: دولت و مجلس برای مهار تورم و گرانی‌ها سریعتر اقدام کنند که ادامه این وضعیت عواقب جبران ناپذیری دارد. ترکاشوند با بیان این مطلب که ۴ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند، افزود: کارگران با مشاهده وضعیت امروز بازنشستگان چه انگیزه‌ای برای فردای خود خواهند داشت؟! وی گفت: همه مسئولان به جای چاره‌اندیشی با کارگران و بازنشستگان همدردی و همراهی می‌کنند. همدردی آن‌ها چه سودی برای این اقشار شریف دارد؟ این فعال کارگری با اشاره به اینکه بازنشستگان آیینه کارگران هستند، گفت: دولت بدهی‌هایش را به تامین اجتماعی پرداخت کند تا مشکلات و کمبود‌های درمانی این سازمان مرتفع شده و طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که حق قانونی آنان است، اجرا شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: