April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۸۷۶
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
0
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: میزان کالا‌های اساسی موجود در بنادر کشور تا چهارم آبان ماه سال جاری به ۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۰۱ تن رسید.
موجودی ۳.۷ میلیون تن کالای اساسی در ۱۱ بندر کشور
فرهاد منتصر کوهساری درباره آخرین وضعیت کالا‌های اساسی در بنادر کشور، گفت: تا پایان روز چهارم آبان ماه سال جاری، مجموع کالا‌های اساسی در ۱۱ بندر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهیدرجایی، چابهار، آستارا، فریدونکنار، لنگه، شهیدباهنر، خرمشهر، معادل ۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۰۱ تن بوده است.

وی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل گندم، ذرت، جو، سویا، برنج، شکر، روغن خام و دانه‌های روغنی است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با میزان کالا‌های اساسی به تفکیک بنادر، خاطرنشان کرد: در بندر امیرآباد ۲۹۱ هزار و ۴۳۸ تن، بندر نوشهر ۱۳۷ هزار و ۹۸۶ تن، بندر انزلی ۴۲ هزار و ۷۳۰ تن، بندرامام خمینی (ره) ۲ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۷۶ تن، شهیدرجایی ۳۳۰ هزار و ۴۸۵ تن، چابهار ۸۰ هزار و ۳۶۰ تن، بندر آستارا ۲۲ هزار و ۸۲ تن، بندر فریدونکنار ۵۹ هزار و ۲۷۵ تن، بندر لنگه ۷۰ تن، بندر شهیدباهنر ۲۱۶ تن و بندر خرمشهر ۸۳ تن کالای اساسی موجود است.

کوهساری در مورد شناور‌های کنار اسکله در بنادر کشور تا پایان چهارم آبان ماه سال جاری، اظهار داشت: ۲۰ فروند شناور کنار اسکله با تناژ ۶۰۴ هزار و ۸۶۰ تن قرار دارد و ۳۶ فروند شناور نیز با تناژ ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۸۴ تن تا تاریخ مذکور در لنگرگاه منتظر بوده است.

وی در مورد تعداد کامیون‌های خروجی از بنادر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهیدرجایی و چابهار، اعلام کرد: روز چهارم آبان ماه سال جاری، ۳ هزار و ۶۹۷ کامیون با تناژ ۸۵ هزار و ۳۴۲ تن از این بنادر خارج شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از بندر امام خمینی (ره) ۱۰۳ واگن با تناژ ۵ هزار و ۶۶۵ تن خارج شده است.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: