کد خبر: ۳۶۲۸۹۵
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
0
یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: بنزین بخاطر یک حمله سایبری قطع شد و رییسی در پمپ بنزین حضور میدانی پیدا کرد تا از نزدیک از ابعاد موضوع اطلاع کسب کند، ولی آقای روحانی در زمان افزایش قیمت بنزین گفت به من نگفتند و من خواب بودم.
تفاوت روحانی و رییسی در موضوع بنزین نمایان شد
«محمدحسن قدیری ابیانه» ، در رابطه با عملکرد رییسی در موضوع بنزین و بازدید میدانی از مراکز سوختگیری اظهار کرد: بین آقای رییسی و روحانی تفاوتی اساسی وجود دارد اینجا بنزین بخاطر یک حمله سایبری قطع شد و رییس جمهور هم در پمپ بنزین حضور میدانی پیدا کرد تا از نزدیک از ابعاد موضوع اطلاع کسب کند، ولی آقای روحانی در زمان افزایش قیمت بنزین گفت به من نگفتند و من خواب بودم، صبح از خواب بیدار شدم و فهمیدم بنزین گران شده و شلوغ شده است. رییسی سعی می‌کند از نزدیک با مسائل آشنا شوند و این بسیار خوب است و تا حدی در میدان است که نگران ابتلای او به کرونا هستیم، اما روحانی فقط نشسته بود.

او افزود: البته آشنایی با جزئیات به این شرط که کلان مساله از دستشان در نرود که انشاا.. خارج نمی‌شود و هم با بحث کلان آشنایی دارند و هم جزئیات را می‌بینند و مردم هم این تفاوت را به خوبی متوجه می‌شوند و می‌بینند که ایشان شبانه روز کار می‌کنند و حتی روز جمعه اش را برای کار و بازدید از مناطق مختلف صرف می‌کند و برای آشنایی نزدیک با مسائل و تلاش برای حل آن‌ها وقت می‌گذارد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: مردم باید موضوعی را در نظر بگیرند که خزانه ما بدهکار است و اینطور نیست که رییس جمهور هر کاری را که دوست داشته باشد بتواند انجام بدهد از این رو توقعات باید تعدیل شود و من به نوبه خودم از آقای رییسی برای این نوع حرکت‌ها تقدیر می‌کنم.

او در پایان گفت: ما در هشت سال گذشته به سرمایه اجتماعی و اعتماد نسبت به مدیران لطمه فراوان زدیم از جمله بخاطر سو استفاده‌هایی که خود مدیران و بستگانشان انجام می‌دادند و اختلاس‌ها و کاخ نشینی و این حرکت‌های آقای رییسی که به قصد خدمت است سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به دولت و نظام را افزایش می‌دهد. وجود این اعتماد بسیار مهم است، زیرا اگر دولت بخواهد حرکت‌هایی اساسی انجام بدهد لازمه اش مشارکت عمومی است و لازمه مشارکت عمومی آگاهی و اعتماد متقابل است. آقای رییسی نشان داده است که به مردم اعتماد دارد و در سطح مردم هم اعتماد به مدیریت‌ها در حال ترمیم است. البته به شرطی که برخی از این مسئولین با انتصاب‌ها به این اعتماد لطمه نزنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: