April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۲۹۸۹
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
0
رئیس سازمان شیلات کشور گفت: علت افزایش قیمت ماهی در بازار از یک‌سو افزایش قیمت نهاده‌ها و هزینه‌های تولید و از سوی دیگر نبود شبکه توزیع و دلال بازی است.
پاسخ رئیس سازمان شیلات در مورد دلایل گرانی ماهی

نبی اله خون میرزایی اظهار کرد: برای اینکه محصولات شیلات از جمله ماهی به دست مصرف کننده برسد، چند دست جا به جا می‌شود و در واقع قیمتی که تولیدکننده برای محصولش دریافت می‌کند، بسیار پایین‌تر از آن چیزی است که محصول در بازار به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان شیلات کشور افزود: همین دست به دست شدن محصولات شیلات و دلال بازی‌ها موجب افزایش قیمت می‌شود از سوی دیگر شبکه توزیع مناسبی نیز برای بازاررسانی محصولات حوزه شیلات وجود ندارد و گرانی ماهی که اخیراً شاهد آن هستیم، حاصل همین مشکلات است.

خون میرزایی گفت: البته هزینه‌های تولید از جمله نهاده‌ها و کارگر نیز افزایش پیدا کرده و فروش با قیمت‌های قبل برای تولیدکننده به صرفه نیست.

وی افزود: در حال حاضر همه تلاش مجموعه شیلات بر این است که با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها و انجمن‌های این حوزه شبکه توزیع محصولات شیلات را مناسب سازی کنند و به این ترتیب موجبات حذف دلال بازی‌ها فراهم آید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: