کد خبر: ۳۶۳۰۶۲
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
0
آخرین خبر مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در گفتگو باروزنامه تماشاگران امروز از هدف‌گذاری پرداخت ۴۱۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط این بانک دولتی طی سال جاری در استان بوشهر خبر داد.
پرداخت تسهیلات ۴۱۲ میلیاردی بانک توسعه تعاون در بوشهر
سید مجتبی حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی کشور که از سال ۱۳۸۸ فعالیت‌های بانکی خود را جهت کمک به تامین مالی بخش بسیار مهمی از اقتصاد کشور یعنی تعاونی‌ها و مبحث اشتغال‌زایی آغاز کرده است در حال حاضر با ۱۱ شعبه و یک باجه در استان بوشهر در خدمت تعاونگران و عموم است، و تاکنون شاهد دستیابی به موفقیت‌ها و تحقق اهداف برنامه ریزی شده خود درسنوات قبل بوده است.

حسینی با اشاره به تسهیلات پرداختی این بانک در استان بوشهر گفت: در سال ۱۳۹۹ حدود ۲۷۰ میلیارد تومان و در شش ماهه ابتدایی سال جاری نیز مبلغ ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات توسط شعب بانک توسعه تعاون در استان به متقاضیان پرداخت شده است. وی بیان کرد: تعداد کل مشتریان بانک توسعه تعاون در استان بوشهر ۱۴۰ هزار نفر و تعداد مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک نیز بالغ بر ۵۰ هزار نفر در مقطع زمانی پایان شهریور ماه سال جاری بوده است.

حسینی ادامه داد:منابع سپرده‌ای استان در پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ به بیش از ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده و نسبت به پایان سال گذشته ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد و بیانگر تحقق برنامه‌های اصلی و محوری این بانک در استان بوشهر است. مدیر شعب استان بوشهر وصولی تسهیلات بانکی این استان را ۸۶ میلیارد تومان و مبلغ ضمانت نامه‌های صادره توسط شعب استان را ۸۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول درپایان اظهار امیدواری کرد که در صورت اولویت بندی‌های دقیق در طرح‌های متقاضیان تسهیلات، مقدار وام‌های پرداختی در استان تا پایان سال به ۴۱۲ میلیارد تومان برسد و موجبات رضایت حداکثری متقاضیان و مشتریان بانک فراهم آید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: