April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۰۶۳
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
0
گزارش عملکرد بانک کارآفرین در شش ماهه نخست سال جاری خبر از رشد ۱۰۰درصدی سود خالص بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل می دهد.
سود خالص بانک کارآفرین دو برابر شد
بررسی گزارش عملکرد شش ماهه ابتدای سال جاری این بانک نشان می‌دهد که سود شش ماهه ابتدایی سال جاری به رقم ۸ هزار میلیارد ریال رسیده، این در حالی است که سود شش ماهه ابتدای سال جاری معادل ۷۰ درصد کل سود سال گذشته بانک است و افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

این گزارش همچنین در مورد درآمد‌های عملیاتی بانک نشان می‌دهد که درآمد‌های عملیاتی بانک نسبت به دوره شش ماهه سال گذشته ۵۳ درصد رشد داشته است. درآمد‌های عملیاتی از نوع درآمد‌های پایدار و قابل اتکاء شرکت هاست و افزایش این درآمد‌ها نشان از قابل اتکاء بودن درآمد‌های بانک است.

همچنین در این مدت بانک کارآفرین ۱.۴ هزار میلیارد ریال درآمد از محل کارمزد کسب کرده است که افزایش اینگونه از درآمد‌ها علاوه بر کاهش ریسک کلی بانک، به افزایش ثبات وپایداری درآمد‌های بانک منجر می‌شود. طی این مدت درآمد‌های کارمزدی بانک ۳۴ درصد رشد داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: