کد خبر: ۳۶۳۱۲۶
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
0
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی ابوالفضل عفت‌نژاد را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب کرد.
انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی+حکم
در حکم صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای ابوالفضل عفت‌نژاد

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

در فصل نوین حرکت تحول‌گرای سازمان تأمین اجتماعی برای تحقق عدالت، احیای رضایتمندی و اعتماد عمومی و همگام با گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی؛ با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی به موجب این حکم، به سمت "معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی" منصوب می‌شوید.

شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی فروردین ماه سال ۱۳۸۹ از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اصول ۱۲ گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم در تحقق انتظارات و اهم راهبرد‌های ذیل همت گمارید:

ساماندهی و تحول در نظام جذب، نگهداشت و انتصابات بمنظور شایسته‌گزینی، تربیت و توانمند‌سازی سرمایه انسانی به عنوان مهمترین مزیت راهبردی سازمان.
بازنگری مستمر تشکیلات و فرآیند‌های جاری سازمان بهمنظور روانسازی و با هدف استاندارد سازی، چابک‌سازی، تسهیل و تسریع در انجام امور و حذف رویه‌های دیوان سالارانه زائد و غیرضرور با استفاده از خدمات الکترونیک.
تمرکز راهبردی بر حل چالش‌های منابع انسانی در حوزه‌های درمان و بیمه‌ای در جهت رفع تبعیض و ایجاد عدالت و رضایت در نظام جبران خدمت همکاران.
استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در راستای توسعه و تقویت خدمات آموزشی، دانشی و تخصصی با هدف ارتقای دانش‌بنیان بهره‌وری سازمانی.
توسعه ارتقاء خدمات رفاهی متناسب با شأن و جایگاه همکاران خدوم شاغل و بازنشسته سراسر کشور و تکریم حقیقی و حفظ کرامت سرمایه انسانی سازمان بر اساس آموزه‌های دینی.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیرو‌های پرانگیزه، تشریک مساعی و تعامل بین بخشی توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل گردیده و در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشد.

میرهاشم موسوی

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی
انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی+حکم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: