کد خبر: ۳۶۳۲۷۳
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
0
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد: آزاد راه تهران - شمال به دلیل اجرای عملیات عمرانی طی ۲ هفته گذشته مسدود شده بود و این انسداد همچنان ادامه دارد.
انسداد آزادراه تهران - شمال ادامه دارد؟
سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: مسافران تا آماده سازی این آزاد راه همچنان برای سفر به شهر‌های شمالی از محور جایگزین یعنی جاده کرج - چالوس استفاده کنند.

او اضافه کرد: با توجه به ناپایداری شرایط جوی و بارش‌های پاییزی و احتمال ریزش سنگ رانندگان در این مسیر با احتیاط حرکت کنند.

خانجانی افزود: در برخی از نقاط جاده کرج -چالوس که خطر ریزش کوه وجود دارد با تابلو‌های هشدار نشان داده شده که رانندگان به هیچ عنوان در این نقاط توقف نکنند.

او یادآورشد: پلیس راه البرز با آمادگی کامل درتمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: