April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۳۲۱
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
0
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۴۷ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۱ آبان‌ماه) با ۲۸ سنت افزایش به ۸۴ دلار و ۹۹ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۹ سنت افزایش به ۸۴ دلار و ۲۴ سنت برای هر بشکه رسید.
قیمت نفت با روند کُند افزایش تولید نفت اوپک بالا رفت
قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز دوشنبه (دهم آبان‌ماه)، ۸۴ دلار و ۷۱ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۸۴ دلار و ۵ سنت بود.

قیمت نفت امروز افزایش یافت، زیرا سرعت پیش‌بینی‌شده افزایش تولید سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) در ماه گذشته میلادی کمتر از انتظار‌ها بود، در حالی که چین، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت جهان، فعالیت‌های پالایشی برای پاسخگویی به افزایش تقاضای گازوئیل افزایش داد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار شرکت تجاری اوندا در یادداشتی در این باره گفت: به نظر می‌رسید قیمت‌های نفت همچنان در آستانه افزایش هستند و برخی معامله‌گران منتظر تأیید هستند، زیرا برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) درباره ذخیره‌سازی نفت خام نشان می‌دهد تقاضای بیشتر فرآورده‌ها در مسیر درستی قرار دارد، در حالی که تولید ایالات متحده آمریکا ثابت است و اوپک‌پلاس هم به افزایش تدریجی ماهانه ۴۰۰ هزار بشکه در روز خود ادامه می‌دهد.
برچسب ها: انرژی ، اوپک ، دلار ، شاخص ، نفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: