کد خبر: ۳۶۳۳۶۲
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
0
سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری در این کمیسیون خبر داد.
تصویب تفحص از تقسیمات کشوری در کمیسیون شوراهای مجلس
روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در بخش اول جلسه امروز موادی از طرح تشکیل، تشکل‌های صنفی و تخصصی بررسی شد.

وی با اشاره به مصوبات کمیسیون در این طرح، ادامه داد: ترکیب اعضا و حق رای اعضای هیئت‌های اجرایی در این تشکل‌ها به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نماینده شیراز در مجلس درباره دستور کار بعدی این کمیسیون، اظهار داشت: تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری بین سال‌های ۹۲ تاکنون با حضور معاون سیاسی وزارت کشور و مسئولان مربوطه بررسی شد و نهایتا این موضوع در کمیسیون رای آورد و برای بررسی بیشتر به صحن علنی پارلمان ارجاع می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به دستور کار سوم امروز کمیسیون، گفت: آقای زاکانی شهردار تهران در جلسه حضور پیدا کرد و گزارشی از عملکرد این شهرداری درباره حمل و نقل، ترافیک و تامین منابع برای این طرح‌ها به نمایندگان ارائه کرد.

نجابت تصریح کرد: پس از استماع نظرات نمایندگان، زاکانی در جمع بندی خود اعلام کرد که افق روشنی را در شهرداری تهران می‌بیند و به دنبال ایجاد هماهنگی حاکمیتی برای مدیریت شهرداری تهران است و رویکرد دیگرش تلاش برای مجاب کردن مردم برای به دست گرفتن امور اداره شهر و هوشمندسازی امور است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: