کد خبر: ۳۶۳۴۱۰
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
0
علی فرخزاد گفت: با ارزیابی صحیح، می‌توانیم در صرفه جویی انرژی موثر عمل کنیم؛ همچنین با اداراتی که بی رویه برق یا گاز مصرف می‌کنند برخورد خواهیم کرد و در نهایت در صورت عدم توجه مسئولین مربوطه، برق یا گاز آن اداره قطع خواهد شد.
قطی برق و گاز در انتظار دستگاه‌های پرمصرف
علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: با ورود به فصل سرما، موضوع تشدید در آلودگی هوا را در پیش خواهیم داشت و به همین دلیل در دست داشتن آمار و اطلاعات دقیق جهت مشخص شدن درصد و میزان نوع آلاینده در کدام فصل، در چه قسمتی از تولیدات صنایع یا خودرو‌ها ضرورت دارد تا از این طریق تصمیمات درست در نظر گرفته شود.

او افزود: تمامی دستگاه‌ها ملزم به انجام معاینه فنی خودرو‌های درون آن اداره هستند و در حوزه صنایع پس از مشخص شدن نوع آلاینده اخطار لازم داده خواهد شد تا بر اساس قانون هوای پاک اگر جابه جایی نیاز است در این کار در اولویت انجام شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: کنترل مراکز معاینه فنی باید در نظر گرفته شود و برای راه‌اندازی دستگاه‌های کنترل هوا نیز باید اقدام گردد تا هر چه سریع این دستگاه‌ها وارد مدار شوند.

فرخزاد اذعان کرد: شناسایی آلاینده و اطلاعات واحد‌های صنعتی و کشاورزی از جمله مرغداری و دامداری‌ها باید بروز باشد تا از این طریق در شرایط بحرانی تصمیمات لازم در جهت تعطیلی موقت اتخاذ گردد.

این مسئول ابراز کرد: علاوه بر مراکز فنی کنونی، دو مرکز معاینه فنی دیگر برای خودرو‌های سنگین در قزوین نیاز است و این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

او در پایان تأکید کرد: با ارزیابی صحیح، می‌توانیم در صرفه جویی انرژی موثر عمل کنیم؛ همچنین با اداراتی که بی‌رویه برق یا گاز مصرف می‌کنند برخورد خواهیم کرد و در نهایت در صورت عدم توجه مسئولین مربوطه، برق یا گاز آن اداره قطع خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: