April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۴۷۶
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
0
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای ارتقاء خدمات درمانی به بیمه شدگان استان خراسان جنوبی خرید دستگاه‌های پیشرفته مورد نیاز بیمارستان‌های تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار دادیم و دستگاه‌های MRI و سنگ شکن به زودی برای این استان خریداری می‌شود.
افزایش ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان
دکتر میرهاشم موسوی در سفر استانی به خراسان جنوبی به تشریح مصوبات جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی این استان پرداخت و گفت: این استان از نظر دستگاه‌های پیشرفته حوزه درمان با مشکل مواجه است که با توجه به محرومیت این منطقه و نیاز به توسعه خدمات درمانی خرید دستگاه‌های جدید به تصویب شورای اداری رسید.

وی افزود: از مسئولین استانی، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تقاضا داریم که متناسب با ظرفیت‌هایی که تأمین اجتماعی در این استان دارد و می‌توانیم خدمات بیشتری را به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان ارائه دهیم، در تأمین نیروی انسانی متخصص بیشتر به کمک ما بیایند تا از امکانات تأمین اجتماعی برای خدمت به جامعه بیشتر استفاده شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از افزایش اعتبار مربوط به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به بررسی انجام شده علاوه بر اعتبارات قبلی ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای پرداخت وام به بازنشستگان استان اختصاص یافت و با این اقدام تسهیلات قرض‌الحسنه به تمامی متقاضیان پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: