April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۵۲۴
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
0
یکی از مراجع تقلید گفت: فعالیت کارخانه‌ها در داخل شهر‌ها سبب مشکل و آسیب در بحث محیط زیست شده است. باید برای شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی فکری کرد تا اجازه ندهیم هوا آلوده شود.
فعالیت کارخانه‌ها لطمه به محیط زیست زده است
آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: مسئله محیط زیست بسیار مهم است و این مسئولیتی که شما در ارتباط با محیط زیست بر عهده گرفته‌اید از این لحاظ که مورد نیاز همه موجودات حتی انسان‌ها است، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که شهر‌ها بزرگ شده اند و همین مسئله آسیب جدی به هوا زده و هوا را آلوده کرده است. از طرفی بحث کارخانه‌ها است که با بزرگ شدن شهرها، در داخل شهر‌ها قرار گرفته و همین مسئله سبب مشکل و آسیب در بحث محیط زیست شده است؛ لذا باید برای شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی فکری کرد تا اجازه ندهیم هوا آلوده شود.
این مرجع تقلید عنوان کرد: سابقا در ساحل دریاها، جنگل بوده و این جنگل اثرات محیطی خوب داشته است، اما امروز جنگل‌ها در پی ساخت و سازی از بین رفته است.
وی ادامه داد: مسئله دیگری که باید به مخاطره افتادن محیط زیست شده است، زباله‌ها و تولید آن است. زباله‌ها و تولید آن اثر مخربی برای محیط زیست به همراه داشته است و حتی سبب از بین رفتن ماهی‌های دریا شده است. باید برای این زباله‌ها هم فکری کرد و اجازه ندهیم محیط زیست را آلوده و سبب از بین رفتن ساحل دریا شود. آیت‌الله نوری همدانی گفت: انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: