کد خبر: ۳۶۳۵۲۹
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
0
وزرای خارجه عراق و سوریه در تماس‌های تلفنی جداگانه و وزیر خارجه چین، کویت و اردن هم با ارسال پیام‌هایی جویای حال وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدند.
احوال پرسی 5 وزیر خارجه از همتای ایرانی

«فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق و «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای ضمن احوالپرسی از حسین امیرعبداللهیان، به اختصار در خصوص موضوعات مورد علاقه طرفین از جمله روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به رایزنی پرداختند.

در تماس وزیر امور خارجه عراق، آخرین تحولات مرتبط با تشکیل دولت جدید این کشور توسط فؤاد حسین تشریح شد. وزیر امور خارجه سوریه نیز در تماس تلفنی جداگانه‌ای آخرین وضعیت تحولات سوریه و مقاومت مردم این کشور را به اطلاع امیرعبداللهیان رساند.

لازم به ذکر است علاوه بر تماس‌های تلفنی امروز وزرای امور خارجه عراق و سوریه، وزرای امور خارجه چین، کویت و اردن و تعدادی از سفرای مقیم در جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن احوالپرسی از حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، برای وی سلامتی و بهبودی کامل مسئلت کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و پیش از این سعید خطیب‌زاده اعلام کرده بود که حال وزیر امور خارجه خوب است و بنا به توصیه پزشکان در قرنطینه به سر می‌برد و از قرنطینه در حال انجام کار‌های روزانه است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: