April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۵۶۵
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
0
دبيركل كميسيون ملى يونسكو - ايران با آيت الله علم الهدى نماينده ولى فقيه در استان خراسان رضوى ديدار كرد.
دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو_ایران با آیت الله علم الهدی
به گزارش روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو_ایران، حجت الله ایوبى با ارائه گزارشى از اقدامات کمیسیون ملى یونسکو - ایران گفت: در این کمیسیون تمام تلاشمان را بر استفاده حداکثرى از ظرفیت یونسکو در راستاى منافع جمهورى اسلامى ایران گذاشته ایم.

وى با اشاره به تاسیس مرکز بین المللى یونسکو - علوم پایه پزشکى و تغذیه انسانى در شهر مشهد که در دانشگاه علوم پزشکى و خدمات درمانى مشهد آغاز به کار کرد افزود: تاسیس این مرکز در شهر مشهد بعنوان دستاوردى بزرگ براى جامعه علمى و دانشگاهى خواهد بود و مى تواند ایران را به کانون فعالیت هاى پژوهشى عرصه علوم پایه پزشکى و تغذیه انسانى مبدل مى کند.

دبیرکل کمیسیون ملى یونسکو - ایران با بیان اینکه تاسیس این مرکز ١٠ سال به طول انجامیده است گفت: سال گذشته جشنواره جهانی خط و خوشنویسى در مسیر راه ابریشم با حمایت مدیران عالى مشهد مقدس در این شهر برگزار شد و دستاورد این رویداد، تبدیل شدن مشهد مقدس و ایران بعنوان کانون خط و خوشنویسى جهان بود.

ایوبی ادامه داد: تاسیس این مرکز نیز مى تواند قدرت علمى ایران در عرصه علوم پزشکى و تغذیه را از مشهد مقدس به جهان و جهانیان اعلام کند.

آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه‌های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: سازمان‌های بین المللی می‌توانند و باید یک ظرفیت برای نظام باشند به شرط آنکه نمایندگان ما چنین باور و اعتقادی داشته باشند.

ایشان اظهار امیدوارى کردند که دبیر کل کمیسیون ملى یونسکو ایران با همین انگیزه و باور پیگیر منافع نظام جمهورى اسلامى ایران در این سازمان باشند.

آیت الله سید احمد علم الهدى در خاتمه از اهتمام ویژه دکتر حجت الله ایوبى در مطرح ساختن شهر مشهد مقدس در عرصه هاى جهانى قدردانى کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: