April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۶۱۵
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
0
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفری دو روزه به استان مرکزی در جریان بازدید از چندین طرح صنعتی گفت: تسهیلات پرداختی بانک در سالجاری به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
تسهیلات پرداختی بانک در سالجاری به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفری دو روزه از شرکت‌های متعددی در استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این شرکت‌ها قرار گرفت.
وی در بازدید از شرکت تعاونی نوید کاران، نیکسان، آلومرول نوین، نورد آلومینیوم و درسا مرغ با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۲۱۰ هزار میلیارد ریال بوده گفت: پیش بینی میشود با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تسهیلات پرداختی تا پایان سال به ۳۰۰هزار میلیارد ریال برسد.
وی افزود: تعاون با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت رونق بخش تعاون کشور است و تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان از اولویت‌های بانک می‌باشد.
فتاحی با اشاره به عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزو ۵ بانک اول در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است و عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی نیز مناسب می‌باشد.
فتاحی با بیان این مطلب که ادبیات همکاران شعب در جذب مشتریان بسیار حائز اهمیت است افزود: برقراری ارتباط صحیح با افراد و مشتریان از جمله مهارت‌های مهم زندگی، نه تنها در محیط کار بلکه در تمامی ابعاد زندگی به شمار می‌آید که همکاران باید حسن خلق و رفتار صحیح را سرلوحه کار خود قرار دهند.
رئیس هیات مدیره بانک در جلسه بررسی عملکرد شعب استان مرکزی با اشاره به رویکرد وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در دوره جدید در حفظ اشتغال موجود گفت: مقام عالی وزارت نگاه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد و بانک نیز در همین راستا تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت.
وی همچنین با اعلام رضایت از مجموع عملکرد شعب استان مرکزی گفت:باتوجه به ظرفیت‌های فراوان استان در همه زمینه‌ها می‌بایست عملکرد استان در شاخص‌های عملکردی بسیار بالاتر از وضعیت موجود باشد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: