کد خبر: ۳۶۳۶۱۷
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
0
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران متوسط قیمت انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.
قیمت این ماهی به کیلویی ۱۳۰ هزار تومان رسید!
قاسم کریم‌زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران با بیان اینکه متوسط قیمت ماهی در بازار حدود ۸۵ هزار تومان است، گفت: صید و عرضه برخی گونه‌ها از جمله ماهی خاویاری ممنوع است.

او افزود: قیمت هر کیلوگرم ماهی کفال حداقل ۴۵ هزار و حداکثر ۹۰ هزار تومان، ماهی کپور بالای ۱.۵ کیلوگرم ۸۰ هزار تومان و ماهی سفید در حد یک‌کیلوگرمی ۱۳۰هزار و دو کیلوگرمی ۲۵۰هزار تومان است.

کریم‌زاده یکی از دلایل افزایش قیمت ماهی را بالا رفتن قیمت ادوات و ابزار صیادی اعلام کرد و ادامه داد: میزان صید ماهی استخوانی در دریای خزر از ابتدای فصل صید تاکنون به ۳۱۱ تن رسیده که نسبت به پارسال ۲۵ درصد افزایش داشته است.

معاون شیلات مازندران با اشاره به افزایش ۷۶ درصدی ارزش اقتصادی ماهی‌های صید شده در مقایسه با پارسال، افزود: ترکیب گونه‌ای ماهی‌های صید شده شامل ۶۵ درصد ماهی کفال، ۲۰ درصد کپور و ۱۵ درصد ماهی سفید بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: