April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۶۲۲
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
0
عضو شورای شهر پنجم تهران از نصب تابلوی خیابان‌های نامگذاری شده به نام مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبر داد.
نصب تابلوی خیابان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی
حجت نظری با اشاره به مصوبه شورای شهر پنجم تهران برای نامگذاری دو خیابان به نام‌های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگاری که در حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند، گفت: ۲۹ تیر ماه امسال با پیشنهاد بنده اعضای شورای شهر پنجم نامگذاری دو خیابان به نام دو خبرنگار درگذشته را مورد تصویب قرار دادند.

وی با بیان اینکه دو خیابان لادن غربی و شرقی در خیابان پرستار به نام زنده یاد مهشاد کریمی و ریجانه یاسینی نامگذاری شد، گفت:‌در پیگیری که انجام دادم، متوجه شدم که تابلوی این دو خیابان نیز بالاخره از سوی شهرداری منطقه ۱۴ نصب شده است.

نظری همچنین ابراز امیدواری کرد که پرونده این تصادف مرگبار نیز زودتر مورد رسیدگی در دستگاه قضا قرار گرفته و با عاملان و مقصران آن برخوردی جدی صورت بگیرد.

مهشاد کریمی، خبرنگار محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در ماموریتی که در تاریخ دوم تیرماه ۱۴۰۰ به میزبانی سازمان محیط زیست برگزار شد، در تصادفی رانندگی جان خود را از دست دادند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: