کد خبر: ۳۶۳۶۷۳
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
0
غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس ۲۰۲۱) و سومین نمایشگاه سنگ‌ها، کانی‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته به‌عنوان غرفه برتر انتخاب شد.
تندیس غرفه برتر به شرکت مس رسید
در سومین روز از برگزاری نمایشگاه ماینکس، ابراهیم جمیلی رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ آهن از غرفه شرکت مس بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در جریان این بازدید گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های شرکت مس در دو سال گذشته در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

در ادامه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ضمن اهدای تندیس غرفه برتر به محمدجواد خلیلی مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، اظهار داشت: عملکرد شرکت مس قابل تقدیر است و ضرورت دارد همکاری‌های متقابل بیشتر شود.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد این شرکت روند رو به رشد دارد و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، اخبار خوبی که از موفقیت‌های شرکت مس در امور اکتشاف و بهره‌وری در رسانه‌ها می‌شنویم گواه این پیشرفت است.
وی تاکید کرد: شرکت مس با طرح‌های توسعه‌ای که اجرا کرده و در دست اجرا دارد می‌تواند در سطح شرکت‌های جهانی قرار بگیرد.


آینده درخشان شرکت مس


مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن ایران نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به عملکردی که شرکت مس تاکنون داشته به‌طور حتم چشم‌انداز درخشان و بهتری را برای این شرکت می‌بینم.

بر اساس این گزارش، همچنین، محمدجواد خلیلی مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس ظهر امروز از تمامی بخش‌های نمایشگاه دیدن کرد.

این نمایشگاه در سومین روز کار خود (۱۳ آبان ماه) با مشارکت شرکت‌های داخلی و تخصصی در زمینه معدن و صنایع معدنی در محل مصلای امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: