لیلا فدایی، نماینده بیمه تعاون در استان گیلان با اشاره به چالش بیمه تعاون در معرفی برند خود مطرح کرد: علی رغم آنکه این چالش سبب شده تا برای جذب مشتری، فرایند اقناع طولانی تری سپری شود باید اذعان داشت که هم اکنون با افزایش انتشار خبر در رسانه ها، اعتمادسازی در بین مشتریان بهبود پیدا کرده و در نتیجه بازتاب این اخبار در رسانه ها، هویت بیمه تعاون نیز رنگ روشن تری به خود دیده است.
فدایی اضافه کرد: به نظر میرسد گسترش فعالیتهای تبلیغاتی رسانهای به ویژه تبلیغات تلویزیونی از ارزش افزوده قابل توجهی برای جلب توجه مشتریان برخوردار است.
وی افزود: همچنین وجود کاتالوگهای جامع خدمات بیمه تعاون، افزایش بیلبوردهای تبلیغاتی و اهدای جوایز از دیگر گامهای موثری است که میتواند در مسیر اعتلای برند سازمانی این شرکت و جذب قابل توجه مشتریان برای بهره مندی از خدمات بیمه تعاون برداشته شود.