April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۷۴۲
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رسیدگی به خواسته‌های صیادان و ساماندهی اسکله صیادی و پایگاه دریابانی کیش خبر داد.
ساماندهی اسکله صیادی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش
در بازدیدی با حضور جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان به همراه سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش، زیرساخت ها‌ی پایگاه دریابانی و اسکله صیادی، مجوز فعالیت صیادان و ساماندهی قایق‌های صیادی بررسی شد.

جعفر آهنگران، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی صیادان را قشر زحمت کش کیش خواند و رسیدگی به مشکلات ساکنان و بومیان کیش را از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به اینکه صیادی اصلی‌ترین شغل بومیان جزیره کیش است باید مشکلات موجود در اسکله صیادی هر چه سریع‌تر مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به رفع این مشکلات اهتمام داشته باشیم.

آهنگران تصریح کرد: از جمله مشکلاتی که از سوی صیادان در این بازدید عنوان شد نیاز به امکانات بندرگاهی شامل نصب دوربین‌های مدار بسته، ساخت سردخانه و کارخانه یخ، تامین سوخت قایق‌های صیادی، محل مجزا برای سوختگیری و همچنین حذف واسطه‌ها در حوزه صیادی بود که سازمان منطقه آزاد کیش این مباحث را به جد مورد بررسی قرار خواهد داد.

آهنگران گفت: تلاش مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش بر آن است تا با افزایش امکانات اسکله صیادی کیش و ساماندهی این حوزه به مشکلات بومیان و صیادان کیش را هر چه سریع‌تر مرتفع سازند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه از پایگاه دریابانی اسکله صیادی بازدید کرد و ایجاد زیرساخت‌های محل استقرار پایگاه دریابانی را یکی از مهمترین امور این حوزه برشمرد و افزود: ایجاد ارتباط، همانگی و انسجام بیشتر بین دریابانی و شرکت بنادر و فرودگاه‌های کیش برای کنترل هرچه بیشتر تردد‌های دریایی در حال پیگیری می‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: