April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران:
کد خبر: ۳۶۳۸۰۴
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
0
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری‌های مجلس و هماهنگی‌های انجام شده با وزیر نفت از هفته آینده قیر رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرایی تعیین شده قرار خواهد گرفت.
قیر رایگان در راه است
احمد جباری، یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال نشست روز گذشته نمایندگان مجلس با وزیر نفت در خصوص توزیع قیر رایگان، سه‌شنبه هفته جاری نیز از وزرای نفت و راه و شهرسازی دعوت شده تا در کمیسیون عمران به جهت تعیین تکلیف قیر رایگان برای دستگاه‌های اجرایی حضور یابند و با تخصیص قیر رایگان پروژه‌های عمرانی جان تازه بگیرند.

نماینده مردم بندرلنگه در ادامه اظهار کرد: با وجود تصویب توزیع قیر رایگان در مجلس شورای اسلامی متاسفانه تاکنون این موضوع اجرایی نشده است، اما با پیگیری نمایندگان مجلس و حضور وزیر نفت در مجلس، از هفته آینده قیر رایگان در اختیار راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها و دهیاری ها، بسیج، نوسازی مدارس و دیگر نهاد‌های مشخص شده قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: