کد خبر: ۳۶۳۸۲۹
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
0
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از برگزاری نشست‌های فصلی با حضور ذی‌نفعان در انجام پروژه‌های عمرانی کشور خبر داد.
پروژه‌های عمرانی نیازمند رویکرد کیفی‌سازی است
مجید کیانپور در نشست هم‌اندیشی به منظور استقرار بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور اظهار کرد: مهم‌ترین دستاوردهای نشست هم‌اندیشی با روسای سه انجمن صنفی مهندسان مشاور، شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های راهسازی ایران به اطلاع وزیر راه و شهرسازی می‌رسد تا بخشی از مشکلات موجود در این بخش، با تدابیر وزیر راه و شهرسازی حل شده و یا کاهش یابند.

وی افزود: در صددیم تا با برگزاری جلسات به شکل فصلی، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی مناسبی از توان، دانش و تجربیات تمامی صاحبنظران و دست‌اندرکاران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به‌دنبال آن هستیم تا بتوانیم در همایش سیزدهم خروجی مناسبی برای بالا بردن کیفیت و توسعه زیرساخت‌هایی که قرار است ایجاد شوند، داشته باشیم. همچنین به منظور ارتقا و تضیمن کیفیت، تلاش می‌کنیم تا رویکردهای نوینی را پایه‌گذاری کنیم و مسائل و مشکلاتی که از نظر بخش خصوصی وجود دارد را کاهش داده و به حداقل ممکن برسانیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه قنی مکانیک خاک گفت: نظرات انجمن‌ها و شرکت‌های ساختمانی و راهسازی برای بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور، اخذ شده است که تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با تامین منابع مالی و بهره‌مندی از استانداردها، توانمندسازی مضاعفی ایجاد کرده و با همراهی تمامی ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، فصل جدیدی برای بالا بردن کیفیت پروژه‌های عمرانی، رقم بزنیم.

کیانپور افزود: هم افزایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان‌های توسعه‌ای در وزارت راه و شهرسازی همچون شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که وظیفه اصلی نگهداری راه ها را برعهده دارند، تقویت می‌شود. در این خصوص، برگزاری جلسات فصلی پیشنهاد شده است.

وی گفت: در نشستی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط انجمن‌ها و شرکت‌های ساختمانی و راهسازی به اطلاع رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خواهد رسید.

کیانپور با اشاره به اینکه بخشی از خواسته‌های شرکت‌ها، مشاوران و پیمانکاران راهسازی این است که برای آسفالت راه‌ها و نگهداری آسفالت راه‌ها تدابیر مناسبی اندیشیده شود، افزود: مسائل و مشکلات انجمن‌ها و شرکت‌های پیمانکار و مشاور با مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در وزارت راه و شهرسازی مطرح می‌شود تا نتایج مناسبی در جامعه فنی و مهندسی در بخش‌های راهسازی و ساختمانی به دست آید.

وی ابراز امیدواری کرد تا انجام پروژه‌های عمرانی کشور با رویکرد کیفی‌سازی محقق شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: