April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۸۸۸
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
0
در نشستی یک روزه ۱۰۰ عنوان کتابی که در ۲۷ گروه داوریِ جشنواره‌ی کتاب رشد به‌عنوان منتخب برگزیده و شایسته‌ی تقدیر معرفی شده بودند، بررسی و تأیید شدند.
کتاب‌های برگزیده‌ی نوزدهمین جشنواره‌ی کتاب رشد، بررسی و تایید شدند
در این نشست، استادان و صاحب‌نظرانی همچون دکتر علی‌اصغر احمدی استاد دانشگاه تهران، دکتر محسن ایمانی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، دکتر سوسن کشاورز دانشیار دانشگاه خوارزمی، در کنار کارشناسان و اعضای هیأت علمی سازمان پژوهش، آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی جشنواره را از ابعاد تخصصی، روان‌شناختی و تربیتی بررسی کردند تا به این ترتیب آخرین مرحله‌ی معرفی برترین آثارِ هر یک از گروه‌های داوری طی شود. برای این دوره از جشنواره، ۱۳۴۳ عنوان کتاب در مرحله‌ی اول ارسال شده بود که ۱۰۰ عنوان کتاب به‌عنوان کتاب‌های برگزیده و شایسته‌ی تقدیر انتخاب شده بودند.

کیومرث جهانگردی دبیر نوزدهمین جشنواره‌ی کتاب رشد در این خصوص گفت: توجه به روش ارائه و ارزشیابی مفاهیم مورد نظر در کتاب‌ها، از مؤلفه‌های مهمی است که در کنار محتوای کتاب‌های این جشنواره بررسی و به آن‌ها توجه ویژه می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی‌های مذکور، جشنواره‌ی کتاب رشد را به‌عنوان جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی و تربیتی، از سایر جشنواره‌های کتاب متمایز می‌کنند.

جهانگردی با اشاره به حساسیت فراوان اعضای کمیته‌ی علمی برای تأیید نهایی آثار برگزیده، شایسته‌ی تقدیر و حتی کتاب‌های نامزد دریافت جایزه، اظهار داشت: مراسم پایانی جشنواره روز یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار خواهد شد تا با حضور مسئولان مربوط، از آثار برگزیده و شایسته‌ی تقدیر قدردانی شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: