April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۸۹۳
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
0
از سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران شرکت و دکتر شامی زنجانی، رئیس موسسه تحول دیجیتال دانشگاه تهران رونمایی گردید.
سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه دی رونمایی شد
هدف از تدوین سند استراتژی تحول دیجیتال، تبیین نقشه‌راه سفر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی است. در این سند، چشم انداز بیمه دی «خلق تحسین برانگیزترین تجربه دیجیتال مشتریان» تعیین شده و همچنین به استراتژی‌ها و ارزش‌های تحول دیجیتال، چالش‌ها و اقدامات لازم طی دوران تولد، رشد و بلوغ دیجیتال سازمان پرداخته شده است.

علاوه بر این در این مراسم از اولین کیوسک دیجیتال بیمه دی با قابلیت‌های ارائه خدمات متنوع دیجیتال به مشتریان رونمایی شد، همچنین اپلیکیشن جامع بیمه دی نیز که با هدف یکپارچه‌سازی خدمات دیجیتال و ایجاد تجربه مطلوب در حوزه دیجیتال برای مشتریان طراحی شده است، معرفی گردید.

در این مراسم محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر بیمه داری نوین و حضور موثر در فضای دیجیتال، گفت: بیمه داری نوین توام با خدمت محوری نو اندیشانه با تکیه بر مشتری مداری در فضای کسب و کار از اصول مهم بیمه دی است که امیدوارم این اقدامات زمینه ساز موفقیت‌هایی ارزشمند این شرکت در آینده باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: