کد خبر: ۳۶۳۹۳۱
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
0
امروز سهامداران شرکت‌های شهد و داروسازی جابرابن حیان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، ریل پرداز نو آفرین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۳هزار و ۲۹۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۴۷هزار و ۶۷۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۶۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۳۲۱میلیارد تومان در بیش از ۶۶۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شهد، داروسازی جابرابن حیان و شیر پاستوریزه پگاه خراسان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران دارو، پارس الکتریک و صنایع جوشکاب یزد بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲ میلیارد و ۲۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱ هزار و ۶۶۵میلیارد تومان در ۲۹۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۲۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۵۷۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، ریل پرداز نو آفرین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های لیزینگ ایران و شرق، توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: