April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۰۷۲
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
0
بانک سینا برای کاسبان و صاحبان مشاغل آزاد وامی ۲۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.
چه کسانی می‌توانند وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا را دریافت کنند؟
این وام نقدی صرفا برای کاسبانی قابل دریافت است که جواز کسب معتبر دارند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک سینا به محل کار خود، حسابی قرض الحسنه افتتاح کرده تا شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا ایجاد شود و بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بر اساس قوانینی که بانک سینا برای اجرای این طرح وضع کرده، متقاضیان دریافت این وام باید دو ضامن رسمی داشته باشند؛ ضمن اینکه ارائه یک فقره چک و جواز کسب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان نیز ارائه کنند. همچنین فرد نباید بدهی به بانک داشته یا چک برگشتی داشته باشد.

سود این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی طبق نرخ مصوب ۱۸ درصد خواهد بود که دریافت کنندگان موظف خواهند شد حداقل ظرف ۱۲ ماه و حداکثر تا ۳۶ ماه اقساط آن را تسویه کنند.

نکته دیگری که درباره وام ۲۰۰میلیون تومانی بانک سینا نباید فراموش شود، این است که گیرنده وام، بعد از دریافت، باید ۱۵ درصد مبلغ وام خود را نزد بانک سپرده کند؛ این مبلغ بعد از تسویه کامل قابل برداشت خواهد بود.

گفتنی است پس از انجام مراحل اداری، این وام بی‌معطلی و به صورت فوری از سوی بانک پرداخت می‌شود؛ البته متقاضیان حتما باید به شعبه‌هایی از بانک سینا مراجعه کنند که در محدوده محل کارشان قرار دارد.

مبلغ اقساط این وام، در صورت بازپرداخت ۳۶ ماهه، 7 میلیون و 230 هزار و ۴۷۹ تومان خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: