کد خبر: ۳۶۴۱۰۳
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
0
دولت آمریکا مدعی شده است که روسیه احتمالاً در حال برنامه‌ریزی برای حمله به اوکراین است.
آمریکا زنگ هشدار را برای اتحادیه اروپا به صدا درآورد!
منابع خبری مدعی شده‌اند آمریکا به اتحادیه اروپا هشدار داده روسیه ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای حمله به اوکراین باشد.

وبگاه شبکه خبری بلومبرگ امروز پنجشنبه نوشت آمریکا زنگ هشدار را برای متحدان اروپایی‌اش به صدا درآورده که روسیه، با توجه به شدت گرفتن تنش‌ها میان مسکو و اتحادیه اروپا بر سر مهاجران و عرضه انرژی ممکن است حمله احتمالی به اوکراین را در دست بررسی داشته باشد.

چندین فرد مطلع از این موضوع به بلومبرگ گفته‌اند واشنگتن به دقت تقویت نیرو‌های روسیه در نزدیکی مرز اوکراین را رصد می‌کند و مقام‌های آمریکایی همتایان اروپایی‌شان را از دغدغه‌هایشان درباره احتمال یک عملیات نظامی روسیه مطلع کرده‌اند.

بلومبرگ مدعی شده گمان می‌رود این ارزیابی‌ها مبتنی بر اطلاعاتی باشند که آمریکا هنوز آن‌ها را با دولت‌های اروپایی در میان نگذاشته است.

این رسانه نوشته، چنانچه قرار باشد پاسخی جمعی به اقدام احتمالی روسیه داده شود آمریکا بایستی اطلاعات خودش را در اختیار دولت‌های اروپایی قرار دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: