کد خبر: ۳۶۴۱۲۷
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
0
نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در میدان در جریان سفرهای استانی امری بسیار مطلوب و خوب است و این سفرها باعث آشنایی هرچه بیشتر مدیران ارشد اجرایی با مشکلات مردم می‌شود.
حضور میدانی رئیس جمهور در سفرهای استانی امری مطلوب است/ باید به آمایش سرزمینی توجه شود
سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: این که عالی‌ترین مقام اجرایی کشور به استان‌های مختلف سفر می‌کند و با حضور در میدان از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم آشنا می‌شود امری بسیار مطلوب و خوب است.

وی افزود: سفر‌های استانی باعث می‌شود تا مدیران ارشد اجرایی شناخت دقیق‌تری از مشکلات مردم داشته باشند و بتوانند تصمیمات بهتری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که مردم امروز با مشکلات جدی در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی مواجهند و دولت باید زمانبندی دقیق برای کاهش آلام مردم در حوزه مسائل معیشتی داشته باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید بگویم که امروز فاصله استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار بسیار زیاد شده و باید دولت در مسیر کاهش این فاصله اقدامات جدی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های هر استان به ویژه استان‌های کمتر برخوردار و نیز توجه به آمایش سرزمینی از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان لرستان چهارمین استان آبی کشور است، اما سطح زیر کشت آبی این استان ۲۰ درصد از کل کشور پایین‌تر است به گونه‌ای که سطح کشت آبی در کشور ۴۳ درصد و در استان لرستان ۲۳ درصد است و ظرفیت‌های دیگری که در استان لرستان وجود دارد و به آن توجه نمی‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: